دربهای ضد آب یا ABS یکی از کاربردی ترین محصولات ساختمانی امروزی می‌باشد. درب ضد آب به علت داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت هم در ساختمانهای مسکونی و هم ساختمانهای تجاری به خصوص مراکز درمانی مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت زیادی در میان مردم خواهند داشت. این محصولات در مقابل مواد ضدعفونی کننده مقاومت داشته و هم چنین با قابلیت شست و شویی که دارند برای استفاده در محیط های بیمارستانی بسیار مناسب  و کاربردی خواهند بود؛ در نتیجه در ساختمانهای مسکونی برای درب حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارند. در این مقاله به معرفی درب های ضد آب ABS یا ضد سرقت و قیمت این نوع درب میپردازیم. برای خرید درب پلی وود ، درب ضد سرقت چوبی و درب چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب   در تماس باشید.

درب ABS (درب ضد آب) چیست؟

درب ضد آب یا ABS در انواع طرح ها و رنگ های متنوع به بازار عرضه شده و به جای رنگ کردن درب می توانید درب با رنگ مورد علاقه خود را از بین روکشهای ABS انتخاب نمایید.در ادامه به معرفی ویژگی درب ضد سرقت میپردازیم.

ویژگی درب ضد آب ABS

  • این محصولات قابلیت مونتاژ و برش با دستگاه لیزر را خواهند داشت.
  • این نوع درب از چوب روس ساخته شده و با مواد ABS کاملاً وکیوم شده است.
  • در حقیقت مواد تشکیل دهنده درب های ABS مواد پلیمری بوده که نفوذ آب به این نوع مواد غیرممکن خواهد بود.
  • درب ضد آب ABS  بسیار براق بوده و قابلیت طراحی و رنگ آمیزی را دارد . همچنین دوام بالایی دارد و در مقابل رطوبت و آب از مقاومت بسیار عالی برخوردار می باشد.
  • در جذب صدا از کیفیت بالایی برخوردار است و برای درهای داخلی مناسب است.
  • درب ضد آب علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت، در برابر خط و خش نیز مقاوم است.

درب ضد آب ABS | خرید درب چوب پلاست و ضد سرقت چوبی در فروشگاه اینترنتی حامی درب در کرج

درب ABS

A.B.S. نوعی پلاستیک متشکل متریالی است که برای بدن انسان بی خطر و بدون ضرر بوده و در ساخت وسایل الکترونیکی مانند رایانه‌ها، یخچال‌ها و انواع ماشین لباسشویی کاربرد دارند. پلاستیک ABS با وجود وکیوم لمینت شده فشار قوی که به آنها متصل است در ساخت دربهای چوبی و درب ABS مورد استفاده قرار میگیرد. دچار خم شدگی و پیچ خوردگی نمیشود. این محصول بسیار سبک بوده و ساخت درب را آسان خواهد کرد. با توجه به اینکه این محصول از پلاستیک تولید شده، بدون رطوبت بوده و بسیار متداوم میباشد.

قیمت درب ضد آب (ABS)

درب های ضد آب ABS یا ضد سرقت به هر میزان که خاصیت ضد آب و ضد بخار بیشتری داشته به همان نسبت قیمت خرید بالاتری نیز خواهند داشت. درب ضد آب طرح دار از در ضد آب ساده گرانتر خواهد بود.هر چه طرح ABS در ضد آب برجسته تر باشد، به همان نسبت قیمت بالاتری خواهد داشت. هر چه در برابر رطوبت مقاوم باشند و هیچ آسیبی نبینند قیمت بیشتری خواهند داشت. روکشهای ABS درجه دو و درجه سه، کیفیت پایینی دارند و بنابراین حالت شکننده دارند و خاصیت ضد خش بودن آنها کمتر از درب های با روکش درجه یک است. لازم به ذکر است اگر روکش درب ABS شما بلند شد، درواقع ارتباطی با نوع روکش ندارد، بلکه در تولید این محصول چسب مناسبی کاربرد نخواهد داشت.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود ، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  پلی وود و ضد سرقت چوبی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *