درب ضد سرقت در مقایسه با دربهای ساده در برابر دستکاری، تخریب  و … بسیار مقاوم میباشد. این درب ها در انواع گوناگون و با سطح کیفیت متفاوت طراحی و ساخته میشوند. در این مطلب به معرفی درب ضد سرقت لابی استاندارد میپردازیم. برای خرید درب پلی وود ، درب بادبزنی بیمارستان ، درب ضد سرقت فلزی و درب چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب در تماس باشید.

معرفی درب ضد سرقت فلزی لابی و انواع آن

درب ضد سرقت فلزی مانع از ورود سارقین شده و در برابر دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن خواهد بود. این محصولات در برابر فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از ایمنی زیادی برخوردار خواهد بود. با نصب این گونه از درب ها دیگر با خیالی آسوده و آرامش خیال بیشتری از منزل خارج شده و درب منزل خود را قفل نمایید. درب ضد سرقت به نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که سازنده آن با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخریب قفل، لولا، دستگیره درب ضد سرقت  یا بدنه جلوگیری کرده و در نهایت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود.

درب ضد سرقت استاندارد

 اولین نکته در مورد استاندارد بودن درب ضد سرقت فلزی باید به آن اشاره کرد استفاده از فولاد مرغوب در ساختار درب است.به گونه ای که این فولاد در کیفیت درب نقش مستقیم دارد و باعث شده فشارهای حاصله از سرقت را دفع کند و سارق نتواند با خم کردن قسمت فلزی سازه را تخریب کرده و وارد شود.بیشتر سازندگان درب ضد سرقت به آن توجه ای نمیکنند این است که هنگامی که درب ضد سرقت ابعادش از ابعاد استاندارد بیشتر شود باید سازه داخلی آن نیز تقویت شود وساختار داخلی تغییر کند در غیر این صورت درب ضد سرقت مقاومت خود را نسبت به فشار های وارده ازدست داده.

نکته بعد نیز برای درب ضد سرقت فلزی شیشه دار است که این گونه درب‌های ضد سرقت یا باید شیشه بر روی سازه آهنی نصب شده باشد یا اینکه عرض شیشه خور از سر یک انسان بیشتر نباشد تا در ضد سرقت از عبور فرد سارق از قسمت شیشه خور بتواند جلوگیری کند.حال باید دقت کرد که در در ضد سرقت  , ورق اهنی باید در اطراف شیشه دوبل گردد ونیز این گونه درب های ضد سرقت, باید در قسمت شیشه خورشان آهن کشی اضافه داشته باشند در غیر این صورت نصب شیشه در درب ضد سرقت باعث افت مقاومت در ضد سرقت شده و از امنیت در ضد سرقت کم خواهد کرد.

حامی ‌درب

حامی درب در صنعت درب پلی وود خانه، درب ضد سرقت چوبی و چوب پلاست ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب در کرج با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب چوب پلاست ،  درب بیمارستان ، درب ضد سرقت فلزی و درب پی وی سی در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *