امروزه تکنولوژی تولید چوب پلاست در ایران وجود داشته و تولید کنندگان ایرانی فعالانه در این زمینه فعالیت دارند. پلی وود یا کامپوزیت چوب پلاستیک موادی است که در سال‌های اخیر به بازار ایران وارد شده است. در این مقاله شما را با کاربرد پلی وود، مزایای درب‌ های پلی وود ، مواد تشکیل‌دهنده پلی وود و … آشنا می‌کنیم. برای خرید درب پلی وود ، درب ضد سرقت چوبی و درب چوب پلاست در کرج  با فروشگاه اینترنتی حامی درب  در تماس باشید.

درب‌های پلی وود و کاربرد آن در خانه

در حالت کلی چوب پلاست یا همان درب پلی وود خانه به صفحات یا پروفیل هایی که شبیه به چوب هستند گفته می شود؛ که این مواد از آرد چوب و پلاستیک بازیافت شده تولید می شوند. به درب هایی که از این متریال ساخته می‌شوند، درب پلی وود می گویند. انواع درب پلی وود را از فروشگاه اینترتی حامی درب در کرج میتوانید خریداری نمایید.

پلی وود ماده‌ای شبیه به چوب بوده که از ترکیب چوب و پلاستیک‌های بازیافتی تولید می‌شود. در این ترکیب نسبت پلاستیک و چوب تقریبا به صورت مساوی میباشد؛ولی قسمت پلاستیکی آن در درب پلی وود خانه ، بیشتر در مرض دید میباشد.

کاربرد چوب پلاست چیست

چوب نوعی عنصر کاربردی و دوست داشتنی در طبیغت می باشد. علاقه به چوب موجب شده که بعضی شرکت‌ها به ساخت موادی با طرح و شکل و نقش چوب تولید کنند. برای نمونه می‌توان به ورق‌های آلومینیوم طرح چوب یا مواد پی‌وی‌سی طرح چوب اشاره نمود.

متریالی مانند چوب پلاست از نظر شکل ظاهری به چوب بسیار شبیه میباشند. معمولا  از چوب های پلاست در ساخت انواع کف‌پوش، مبلمانن ،ساختمان، کف پوش روف گاردن، سقف کاذب، نرده، آلاچیق و … استفاده خواهد شد. با کاربرد چوب یا سازه‌های چوبی در محیط های باز، با چالش‌هایی روبرو خواهید شد.

چالش‌های از جمله اشعه UV، سرما، گرما، رطوبت، باران و … از گذشته تا به امروز پیش روی اساتید نجار بوده و البته راه کارهایی جدید برای حل این مشکلات مطرح خواهد شد. مبارزه با این چالش‌ها هزینه اجرای سازه چوبی در فضای باز را افزایش می‌دهد به همین علت تعدادی از تولیدکنندگان به استفاده از مواد جایگزین چوب مجبور شده اند.

مزایای درب‌ های پلی وود چیست

درب چوب پلاست یا درب ضد سرقت چوبی موادی قابل بازیافت میباشند.

درب های چوب پلاست خانه در گرما و سرمای واکنش زیادی از خود نشان نداده و ایرادات  فیزیکی از جمله دچار ترک خوردگی نخواهند شد.

انبساط و انقباض کمی در اثر تغییرات دمایی وجود دارد، ولی موجب آسیب دیدگی به پروفیل نمی شود. رنگ درب پلی وود خانه برابر اشعه UV مقاوم است. البته به شرطی که از مواد ضد UV استفاده شود.

وزن چوب پلاست سبک‌تر از چوب طبیعی هست. به‌ دلیل استفاده از مواد پلاستیکی بازیافتی و خاک اره (ارزان) قیمت پلی وود پایین‌تر از چوب طبیعی هست.

این محصولات در برابر قارچ، حشرات و خوردگی مقاومت بالایی دارند. امکان ساخت قالب و طرح‌های مختلف در این نوع درب وجود دارد.

چوب پلاست با توجه به مصنوعی بودن، نیاز به نگهداری ندارد و برای شستن آن فقط مواد شوینده معمولی و فشار آب نیاز خواهید داشت.

فروشگاه اینترنتی حامی درب

حامی درب در صنعت پلی وود ایران و با تولید روزانه ۵۰۰ لنگه پروفیل درب بزرگترین تولید کننده انبوه درب با قیمت مناسب، چارچوب از جنس پلی وود و چوب پلاست در خاورمیانه می‌باشد.

شایان ذکر است محصولات این شرکت مورد استقبال شرکت‌های پیمانکار، انبوه ساز و مشاورین محترم پروژه‌های مسکونی، هتل، بیمارستان، اداری، تجاری، تفریحی و … در داخل و خارج از کشور قرار گرفته و تمامی این ارگان‌ها از خدمات شرکت بهره‌مند شده‌اند.

جهت خرید درب چوب پلاست و پلی وود و اطلاع از قیمت انواع درب ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://ble.ir/join/ZTRlM2UzNz

https://rubika.ir/hamidarb24

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *