درب‌ داخلی ساختمان یکی از اجزای اصلی در هر ساختمانی به شمار می رود که نقش بسیار مهمی در جلوه و زیبایی آن ساختمان ایفا می نماید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری در صنعت ساختمان سازی درب‌ اتاق ها نیز دچار تغییرات بسیار زیادی شده اند. درب‌های داخلی علاوه بر کارکرد مهمی که در ساختمان ها دارند می توانند به عنوان یکی از مهم ترین عناصر در دکوراسیون داخلی هم ایفای نقش کنند. درب داخلی شامل درب اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام می‌ شود.

انتخاب یک درب داخلی مناسب با طراحی خانه شما اصلا کار سختی نیست. فاکتور های زیادی برای انتخاب یک طرح و مدل وجود دارد، در مرحله اول باید سعی کنید بدانید چطور انتخاب های خود را محدود به سبک ها و طرح های مناسب کنید.

انواع درب داخلی ساختمان را می توان از دو جنبه فنی و ظاهری بررسی کرد، از آنجا که مشتریان محترم مجموعه حامی درب، در میان تمامی محصولات به دنبال باکیفیت ترین و لوکس ترین ها هستند، در این مقاله به بررسی و چگونگی خرید درب داخلی ساختمان می پردازیم.

درب داخلی 

 به طور کلی در ساختمان سازی درب‌ها را می توان از لحاظ کارکرد به دو دسته  تقسیم بندی نمود:

  1. درب داخلی
  2. درب ورودی

درب های ورودی یا خارجی به درب هایی گفته می شود که به محیط بیرون از خانه باز شده و شامل درب حیاط، درب کوچه و درب‌های واحدها است که این روزها اغلب از انواع درب ضد سرقت آن استفاده می‌شود. شما میتوانید انواع درب ضد سرقت را در طرح ها و مدل های متنوع از حامی درب خریداری نمایید.

درب داخلی و اتاقی ساختمان بر خلاف دربهای ورودی در فضای داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و در انواع چوبی، شیشه‌ ای و غیره موجود هستند. این درب ها بر اساس محلی که نصب می‌ شوند دارای تنوع جنس متنوعی هستند برای مثال درب داخلی ساختمان از نوع سرویس بهداشتی و حمام باید حتما ویژگی ضد آب بودن را داشته باشد.

به هنگام خرید درب  به عوامل زیر دقت داشته باشید:

  • قیمت درب
  • رنگ درب
  • سایز درب
  • طرح درب

نقش سبک دکوراسیون در انتخاب درب 

اولین قدم در انتخاب و خرید درب های داخلی انتخاب سبک است که احساس و سبک فضای داخلی شما را مشخص می کند.

سبک ها و انتخاب های متفاوتی وجود دارد که کاملا فضای داخلی شما را تغییر می دهد. شما می بایست در اقدام اولیه سبک مرتبط با فضای خانه خود را انتخاب کنید. انتخاب درب چوبی ایرانی، تا درب شیشه ای قاب دار یا همان glass framed doors که از معماری مدرن غربی وارد کشور شده یا از درب روکش پی وی سی که تقریبا در تمام دنیا رواج دارد،همگی بستگی به طراحی و معماری مدنظر شما دارد.

مهمترین عوامل تعیین کننده سبک:

  • برای چه اتاقی است؟
  • سبک و معماری داخلی خانه چیست؟
  • ارتفاع سقف ها چه میزان است؟
  • کفپوش خانه چیست؟ ( پارکت، سرامیک، موکت و … )

 جنس درب داخلی 

اینکه متریال درب شما چه چیزی باشد کاملا به ایده شما مرتبط است. اما بطور معمول درب های تمام چوب یا روکش پی وی سی که از دو لایهMDF  تشکیل شده اند برای اتاق خواب ها و حمام بسیار مناسب اند. برای مشاهده تنوع طرح های این درب ها می توانید درب های زیبای اتاق خواب و حمام حامی درب را مشاهده کنید.

اما برای حیاط خلوت، گلخانه، اتاق های آفتاب و بالکن ها می توانید از درب های شیشه ای قاب دار استفاده کنید. این متریال می تواند در برخی ادارات نیز برای مجزا کردن بخش ها مورد استفاده قرار گیرد.

درب داخلی ساختمان | درب ضد سرقت پلی وود | خرید درب چوب پلاست ، ضد سرقت و پلی وود در فروشگاه حامی درب

 درب‌های با جنس ترکیبی

در تولید درب داخلی ساختمان از این جنس ، از قطعات چوبی استفاده شده و سپس توسط متریال مختلف روکش میشوند.

درب پی وی سی

درب های پی وی سی دارای روکش پلاستیک هستند. مزایای این درب این است که مناسب مکانهای مرطوب مانند شمال کشور، تراس، سرویس بهداشتی، استخر و سونا هستند. وجود انواع نفوذپذیر به آب از معایب این محصولات محسوب میشود.

درب هایگلاس

این دربها دارای روکش از جنس هایگلاس هستند. مزایا این درب زیبایی انحصاری برای سبک مدرن است. مقاومت کم این درب در برابر ضربه و خط و خش از معایب آن به شمار میرود.

رنگ درب

بسیاری از افراد در انتخاب رنگ درب اتاق خواب مشکل دارند باید بگوییم با استفاده از چرخه رنگ می توانید رنگ مکمل را در دکوراسیون داخلی خود بکار ببندید. همچنین رنگ های خنثی می توانند موجب بیشتر دیده شدن دیگر اجزای دکوراسیون شما شوند. این مسئله که آیا خود درب بخش اصلی در دکوراسیون خانه شماست و یا یک المان برای کمک به سبک کلی و بهتر دیده شدن دیگر اجزای خانه است.

راهنمای کامل انتخاب رنگ درب اتاق

سفارش و خرید اینترنتی درب داخلی از حامی درب

سفارش و خرید اینترنتی درب داخلی از حامی درب می تواند به صورت کاملا اینترنتی و غیر حضوری انجام پذیرد. نمونه بیش از دهها مدل طرح انواع درب های ساختمانی مناسب هتل ها ،بیمارستان ها، مراکز دولتی، تجاری، تفریحی در سایت قسمت محصولات قرار داده شده است.

هر یک از خریداران و کارفرمایان محترم می توانند با استفاده از راه های ارتباطی مجموعه با کارشناسان فروش تماس گرفته و فرآیند مشاوره، طراحی، تولید و نصب درب داخلی مدرن و لوکس خود را بدون حضور فیزیکی در فروشگاه یا کارخانه به مرحله قرارداد برسانند.

درب‌ها در قالب‌های تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در ابعاد مختلف (تا عرض ۱۲۰ به صورت تک لنگه) و در روکش رنگ‌های متنوع و طرح نامحدود CNC طبق سفارش مشتریان تولید می‌شود.

ارتباط با ما

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع درب ورودی چوبی، پلی وود و ضد سرقت در کرج با فروشگاه اینترنتی حامی درب تماس باشید.

https://eitaa.com/hamidarb

https://rubika.ir/hamidarb24

https://www.instagram.com/hamidarb.ir/

نشانی دفتر مرکزی حامی درب

استان البرز، کرج، خیابان شهید بهشتی، بعد از سه راه گوهردشت(رجایی شهر)، بین خیابان میثم ۸ و ۹ ، ساختمان ایوان نو، طبقه ۴، واحد ۴۰۵

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *